Jako dwulatka była już gwiazdą, a w wieku 21 lat jest weteranką. Jak wygląda życie pierwszej „instagramowej supermodelki”?
Sipa/East News
W dzień pokazy mody i sesje zdjęciowe, ale prawdziwa harówka zaczyna się po powrocie do domu – i do internetu.
Nie tak dawno temu liczba fanów w mediach społecznościowych była tylko dodatkiem do sławy, a nie jej fundamentem. Miało się sympatyków w internecie, bo zrobiło się karierę, a nie na odwrót. Ta epoka wydaje się dziś już jednak śmiesznie archaiczna. Najbardziej znaczącym przykładem centralnej roli Instagramu dla świata celebrytów i mody jest kariera Gigi Hadid, która stworzyła potężną światową markę. To supermodelka nowego typu. Stała się gwiazdą dzięki konkursowi popularności trwającemu nieustannie w mediach społecznościowych, w którym liczba fanów przekłada się na zbywalność (sukces rynkowy).
26.05.2017
Numer 11.2017