Artykuły

Magia Gigi

Supermodelka z internetu

Numer 11.2017
Dziewczyna z sąsiedztwa? Wolne żarty. Jest szefową firmy, która sprzedaje tylko jeden produkt: Gigi Hadid. Dziewczyna z sąsiedztwa? Wolne żarty. Jest szefową firmy, która sprzedaje tylko jeden produkt: Gigi Hadid. Broadimage / EAST NEWS
Jako dwulatka była już gwiazdą, a w wieku 21 lat jest weteranką. Jak wygląda życie pierwszej „instagramowej supermodelki”?
W dzień pokazy mody i sesje zdjęciowe, ale prawdziwa harówka zaczyna się po powrocie do domu – i do internetu.Sipa/EAST NEWS W dzień pokazy mody i sesje zdjęciowe, ale prawdziwa harówka zaczyna się po powrocie do domu – i do internetu.

Nie tak dawno temu liczba fanów w mediach społecznościowych była tylko dodatkiem do sławy, a nie jej fundamentem. Miało się sympatyków w internecie, bo zrobiło się karierę, a nie na odwrót. Ta epoka wydaje się dziś już jednak śmiesznie archaiczna. Najbardziej znaczącym przykładem centralnej roli Instagramu dla świata celebrytów i mody jest kariera Gigi Hadid, która stworzyła potężną światową markę. To supermodelka nowego typu. Stała się gwiazdą dzięki konkursowi popularności trwającemu nieustannie w mediach społecznościowych, w którym liczba fanów przekłada się na zbywalność (sukces rynkowy).

26.05.2017 Numer 11.2017
Reklama