Kultura

Jak zrobić show z biznesu

Jessica Alba: gwiazda ekranu gwiazdą biznesu

Numer 22.2016
Jessica Alba Jessica Alba Getty Images
Jessica Alba lepiej czuje się w roli bizneswoman niż hollywoodzkiej celebrytki. Aktorka wykorzystała swój kwadrans sławy, zakładając firmę, która jest wyceniana na 1,7 mld dolarów i zatrudnia ponad 500 osób.
Lobbystka na Kapitolu. Jako kobieta interesu walczy z nieuczciwą konkurencją i domaga się zaostrzenia przepisów o składzie chemicznym produktów. Coś o tym wie, jest alergiczką.Polaris/EAST NEWS Lobbystka na Kapitolu. Jako kobieta interesu walczy z nieuczciwą konkurencją i domaga się zaostrzenia przepisów o składzie chemicznym produktów. Coś o tym wie, jest alergiczką.

Udzielając typowego promocyjnego wywiadu, Jessica Alba wygląda równie wyzywająco jak większość gwiazd show-biznesu. W skąpej malinowej sukience, z nogą założoną na nogę, sprawia wrażenie powabnej i zmysłowej. Jak gdyby chciała oczarować widzów, by zaciągnąć ich do kin. Jednocześnie sprawia wrażenie, że jest elegancko zdystansowana i profesjonalna w każdym calu. Tak samo wygląda to w „Mechaniku: Konfrontacji”, najnowszym filmie akcji z jej udziałem.

28.10.2016 Numer 22.2016
Reklama